پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215635
ما دانشگاه درست نکرده‌ايم تا جوان‌هاي‌مان را به جهنم رهنمون کنيم
تاریخ انتشار : 1395/05/05 16:38:00
نمایش : 1392
مسول سازمان بسيج دانشجويي کشور گفت: ما دانشگاه درست نکرده‌ايم تا جوان‌هاي‌مان را به جهنم رهنمون کنيم، ما حکومت تشکيل داديم تا کسي شرمنده زن و بچه خودش نباشد، ما قيام کرديم تا با اصول آرماني يک جامعه نمونه بسازيم جريان انقلابي نگذاشت مرتب کارشکني کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از منطقه آزاد؛ داوود گودرزي، مسئول سازمان بسيج دانشجويي کشور در جمع دانشجويان دوره تشکيلاتي خط امام در دانشگاه شهرکرد با گريزي بر فيش‌هاي حقوقي نجومي گفت: گستاخي دارندگان فيش‌هاي نجومي به اوج رسيده، تو که در جامعه اسلامي زندگي مي‌کني با چه مجوزي دست به اين غارت بزرگ زدي که آن را فيش حقوقي و حق قانوني خود مي‌داني؟ اين فيش دزدي و غارت از بيت‌المال است.

وي به اهميت دانشگاه‌ها، بانک‌ها و نفت از اول انقلاب اشاره کرد و افزود: افزايش آمار طلاق نشان‌دهنده توسعه نيست، جريان غير انقلاب با مدل‌هاي توسعه غلط خود گستاخانه جريان انقلابي را متهم مي‌داند.

بابک زنجاني و امثال او مولود تفکر جريان غيرانقلابي همچون کرباسچي است و امروز گستاخانه جريان انقلابي را متهم مي‌سازند و بايد مشخص شود چه جاهايي پيشرفت داشته‌ايم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود نااميدي از دستاوردهاي انقلاب را غلط عنوان کرد و گفت: قدرت نفوذ انقلاب اسلامي امروز مرهون جرياني است گه بايد شناخته شود.

پيشرفت‌هاي گسترده امروز انقلاب اجازه مايوس شدن را به ما نمي‌دهد و ما توانستيم صنعت هسته‌اي را به اوج برسانيم اما انبوه کالاهاي ساده مصرفي را وارد مي‌کنيم، هيچ کشوري اندازه ما مصرف چادر ندارد و اين درحالي است که نبايد وارد کنيم، ريجستري موبايل بايد انجام شود و در اينجا قصه انحصار واردات آقازاده‌ها مطرح است.

گودرزي ادامه داد: ما قيام نکرديم براي شکم‌مان اما قرار نبود عده‌اي از گرسنگي بنالند و عده‌اي غارت کنند، رهبري نامه نوشتند به جوانان غرب و تبيين نامه بايد انجام شود.

مسئول سازمان بسيج دانشجويي  بيان داشت: چالش‌هاي پيش روي انقلاب سه دسته‌اند اول دشمنان انقلاب که مهم‌ترين آنها آمريکاست که از ۶۳ سال پيش يعني از مرداد ۳۲ تا امروز دست از دشمني با ايران بر نمي‌دارد، در اکثر سخنراني‌ها مقام معظم رهبري از دشمني آمريکا مي‌گويد اما عده‌اي چون سريع‌القلم هنوز هم دشمني آمريکا را توهم مي‌نامند، جنايات متعدد از غارت نفت تا تشکيل ساواک تا تحريم‌هاي گسترده و زدن هواپيماي مسافربري اگر دشمني نيست پس چيست؟

مسئول سازمان بسيج دانشجويي کشور يادآور شد: چالش دوم وجود يک جريان غيرانقلابي از اول انقلاب تا امروز است که حاکميت ديني را بر نمي‌تابد و بايد ديد چه گروه و جرياني سخنان امام را تبعيت نکردند.

وي جريان غيرانقلابي را به سه دسته تقسيم کرد و افزود: اول جاسوس، دوم منافقان و سوم کساني که مبناي آنها غربي است و هرچه که با مبنا و تفکر غربي آنها همراه نباشد آن را قبول ندارند.

گودرزي گفت: از نگاه غربي تأمين امنيت و توليد رفاه مهم‌ترين کار دولت‌هاست و در اينصورت ديگر نقش هدايتي ندارد، امام حسين (ع) قيام کرد تا تشکيل حکومت اسلامي دهد نه اينکه مادي‌گرايي و فساد را ترويج دهد و ما هم حکومت را تشکيل مي‌دهيم تا به کمک تک تک جوان‌ها ياري‌گر اسلام باشيم و بستر رشد معنوي را فراهم کنيم، ما دانشگاه درست نکرده‌ايم تا جوان‌هاي‌مان را به جهنم رهنمون کنيم، ما حکومت تشکيل داديم تا کسي شرمنده زن و بچه خودش نباشد، ما قيام کرديم تا با اصول آرماني يک جامعه نمونه بسازيم جريان انقلابي نگذاشت مرتب کارشکني کردند.

مسول سازمان بسيج دانشجويي کشور اضافه کرد: کساني که براي راي آوردن شعار مي‌دهند يک نگاهي به عملکرد خود داشته باشند، دولت‌هاي قبلي با همه امکانات براي فرهنگ و اقتصاد چه کردند؟ همه بايد پاسخ دهند از نظر ما فرقي نمي‌کند همه بايد پاسخگو باشند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html